ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK ÉS ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk! Az Eladó elsődleges elektronikus és telefonos elérhetőségei az Üzemeltetői/Eladói adatoknál találhatóak meg. A Vevő ezen elektronikus elérhetőségeken keresztül tehet elsődlegesen nyilatkozatot, itt kommunikálhatja elállási jogát, rendelkezhet adatai nyilvántartásáról és az adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségeiről is itt tájékozódhat.
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:
- Üzemeltetői/Eladói adatok ismertetése
- Fogalmak
- Szerződéskötés
- Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
- Rendelési, foglalási információk ismertetése
- A megrendelések, foglalások feldolgozásával kapcsolatos információk
- Termék átvételével, kiszállításával és szolgáltatásokkal kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
- Termék, szolgáltatás vételárának megfizetésével kapcsolatos tudnivalók
- Az elállási jog ismertetése, elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
- Panaszkezelés
- Minőségbiztosítás és Garancia
- Szerzői jogok
- Vonatkozó jogszabályok
Üzemeltetői adatok
Cégnév: GG-85 Szőlészeti, Borászati, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 7773 Villány, Baross G. utca 85-87.
Adószám: 13312765-2-02
Cégjegyzék szám: Cg.02-09-069537
Nyilvántartó Cégbíróság: Baranya Megyei Cégbíróság,
Nyilvántartásba vevő hatóság: Villányi Közös Önkormányzati Hivatal,
Szerződés nyelve: Magyar,
Kapcsolattartó: Szende Gábor
Elektronikus elérhetőség: info@szendepince.hu
Telefonos elérhetőség: +3620/272-0188
TÁRHELYSZOLGÁLTATÓI ADATOK
Szolgáltató / Kibocsátó Előfizető / Vevő
Név: C-Host Kft.
Cím: 1115 Budapest, Halmi utca 29.
Adószám: 23358005-2-43
Telefon: +36-1-445-2040
Fax: +36-1-445-2038
Email info@nethely.hu
Weboldal: www.nethely.hu
FOGALMAK
Áru: ingó dolog, ideértve a tartályban, palackban vagy egyéb módon korlátozott mennyiségben vagy meghatározott űrtartalommal kiszerelt áru
Felek: Eladó és Vevő együttesen
Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy
Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül
Honlap/Webshop: a jelen weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgál
Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés
Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt áru vagy szolgáltatás
Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy
Vevő: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy
Vételár: az áruért fizetendő ellenszolgáltatás.
SZERZŐDÉSKÖTÉS
Az Felek között köthető adásvételi szerződés tartalmát jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) határozzák meg. Ezen szerződés tartalmazza az Eladó és Vevő jogait és kötelezettségeit, valamint szabályozza a létrejövő szerződés tartalmi elemeit. Az Eladó és Vevő között köthető adásvételi szerződés, nem kerül iktatásra, az kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre az ÁSZF-ben foglaltak szerint. A szerződés a későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A szerződés a rendelésleadás, foglalás vagy vásárlás napján jön létre és a jogszabályban foglalt határidők betartása mellett szűnik meg. A Vevő megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni az ÁSZF rendelkezéseit.
Szerződés nyelve: Magyar
Megrendelés
A Megrendelés menete:
- A megvásárolni kívánt terméket helyezze a “kosárba”.
- Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Az „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően válassza a „kosár frissítése” gombot.
- Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni.
- Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
- A rendelés folyamán a vásárló csak a „Tudomásul veszem és elfogadom a(z) Vásárlási feltételek -et és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget” szöveg kipipálását követően, a “Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni a rendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. A Vásárló a megrendelés leadásával tudomásul veszi a felhasználási és rendelési feltételek elfogadásával együtt járó fizetési kötelezettségét.
- E-mail-ben a megrendelés elküldését követően azonnal automatikus visszaigazolást kap. Amennyiben az azonnali automatikus visszaigazolás 48 órán belül még sem érkezne meg, a Megrendelőt nem köti a szerződése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni. Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél tartalma alapján minden költséget tartalmaz. Ha Ön korábban már vásárolt nálunk , akkor a program az Ön megrendelési adatlapját (szállítási cím, számlázási cím, stb.) megadott adatokkal automatikusan kitölti. Amennyiben még soha nem regisztrálta volna magát oldalunkon, akkor most ezt is megteheti. Kérjük kísérje figyelemmel levelezését (a regisztrációban megadott e-mail címet), mert e-mailben tartjuk Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a rendelés menetéről, kiszállítás idejéről, vagy a rendelt termék beérkezéséről. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
A webshopban borok, pálinkák, whiskey és egyéb kiegészítő termékek vásárolhatóak meg. Termékeink jellemzően a Szende Pince által, saját termelésű szőlőből előállított termékek. A termékekről bővebb leírást és további információt a termékoldalakon, a termék mellett talál. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt (jelenleg 27%) áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy adatbázisunkban mindenkor az aktuális, érvényes árak szerepeljenek, azonban az elírásokért felelősséget vállalni nem tudunk. Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vevő eldöntheti, hogy megrendeli-e a terméket a valós árán vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést. Kérjük, amennyiben irreálisan alacsony vagy magas árakat lát honlapunkon, azt jelezze számunkra.
Rendelési információk ismertetése
A webshopban történő böngészéshez, a szöveges tartalmak vagy a termékek megtekintéséhez nem szükséges a regisztráció. Bármilyen termék megrendelése előtt azonban a vásárlónak regisztrálnia kell a rendszerben. A regisztrációkor a következő adatok megadás kötelező: név, felhasználói név, jelszó, a kívánt szállítási cím, e-mail cím és telefonszám. Ezen adatok megadása a rendelés teljesítésének előfeltétele. Nyilvántartott adatait bármikor megtekintheti, megváltoztathatja, és törölheti az oldalra történő bejelentkezést követően, a fiókadatok menüpont alatt, vagy kérheti ezt a megadott elérhetőségeinken.
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, jelezze a megadott elérhetőségeink valamelyikén. Ha úgy érzi van ötlete, hogyan lehetne felhasználó barátabbá tenni a webshopunkat, örömmel fogadjuk észrevételeit.
Termék átvételével, kiszállításával kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
A megrendelés véglegesítésekor a következő szállítási módok közül választhat:
1. Házhoz szállítás
Megrendelt árut Magyarország egész területén házhoz szállítjuk. A szállítás díj meghatározása a megrendelt termékek összsúlya szerint történik, az alábbi sávok szerint . A weboldalt automatikus összeadja a termékek súlyát és megadja a szállítási díjat.
Szállítási díjak:
1kg-tól 5k-ig : br. 2134 Ft
5,1kg-tól – 10kg-ig : br. 2667 Ft
10,1kg-tól – 12kg-ig: br 3307 Ft
12,1kg-tól – 16kg-ig: br 3893 Ft
16,1kg-tól – 23kg-ig: br 4427 Ft
23,1kg-tól – 31kg-ig: br 5957 Ft
31,1kg-tól – 41kg-ig: br 8091 Ft
41,1kg-tól – 51kg-ig: br 10490 Ft
A szállítást postai csomagküldés igénybevételével tudjuk teljesíteni munkanapokon 08.00 és 17.00. között. Csomagszállító partnerünk a FutárPécs. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az első sikertelen kiszállítást követően maximum kétszer kísérli meg telefonon felvenni a megrendelővel a kapcsolatot, hogy az árut alkalmas időpontban szállítsa. Ha nem jár sikerrel, az árut visszaszállítja. Az át nem vett csomagok futárszolgálat által felszámított szállítási költségét (mely az oldalon feltüntetett szállítási díjainkat meghaladhatja) a megrendelőre terheljük!
Szállítási határidő: rendelés leadásától számított 4. munkanap, azonban az esetek többségében már a 2. munkanapon megérkezik a csomag. Sürgős esetben hívjon telefonon! Így akár már holnapra ott lehet a csomag.
2, Személyes átvétel
A megrendelés személyes átvételére Pincészetünkben (Cím: 7773 Villány, Baross G. utca 85-87.) van lehetőség annak nyitvatartási idejében. A személyes átvétel esetén szállítási költséget nem számolunk fel. Ha a megrendelt termék megtalálható a boltban, egy munkanapon belül elküldjük a viszaigazolást, és a rendelést azonnal átvehető. Sürgős esetben telefonon érdeklődhet a készletekről.
Termék vételárának megfizetésével kapcsolatos tudnivalók
A megrendelés véglegesítésekor a következő fizetési módok közül választhat:
1, Utánvételes fizetés
Ebben az esetben az árut a csomag átvételekor, a futárnak (személyes átvétel esetén az átvételi ponton tartózkodó személyzetnek) készpénzben kell kifizetnie. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! A ki nem fizetett csomag sikertelen kézbesítésű csomagnak minősülhet, a futárszolgálat által felszámított szállítási díjat a vevőre terhelhetjük.
2, Fizetés előre utalással
Az átutalás díjmentes, azonban az átutalásért saját bankja díjat számíthat fel. Az átutalás praktikus megoldás, ha a rendelést a szomszéd, vagy munkahelyen az Ön kollégája, vagy a recepciós veszi át. Ebben az esetben a rendelés összegét a 11731142-26189448-00000000 számlaszámra kérjük átutalni. Kérjük, a közlemény rovatban tüntesse fel a megrendelés azonosító számát. E fizetési mód választása esetén, a megrendelést az átutalás beérkezése után küldjük el.
3, Bankártyás fizetés
– Bankkártyás fizetés biztonságos felületen: Online bankkártyás fizetés a OTP BANK ZRT – OTP Simple fizetési felületén.
A Felhasználó/Vevő tudomásul veszi, hogy a(z) GG-85 kft. (A Szolgáltató székhelye: 7773 Villány, Baross Gábor u. 85-87) adatkezelő által a(z) https://www.szendepince.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1143 Budapest, Hungária körút 17-19.), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
Számlázáshoz szükséges adatok: Vezetéknév; Keresztnév; Megye, Irányítószám; Város; Utca, Házszám; Telefonszám; E-mail cím, Adószám ( cég esetén)
Szállításhoz szükséges adatok: Vezetéknév; Keresztnév; Megye, Irányítószám; Város; Utca, Házszám; Telefonszám; E-mail cím
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-
Fizetési tájékoztató elérhetősége: Fizetesi_tajekoztato.pdf, Payment_information.pdf (EN)
A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei:
A Vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét elsődlegesen írásban jelezheti az Üzemeltetői/Eladói adatoknál megadott e-mail címen, elállási/felmondási nyilatkozatminta, az alábbi linken tölthető le. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.Amennyiben a vásárlástól az áru átvételét követően el kíván állni, akkor azt a következő módon teheti meg:
Amennyiben a vásárlástól az Áru átvételét követően el kíván állni, akkor azt a következő módon teheti meg: A Vevő a szerződéstől 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. A Vevő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállási jog minden bontatlan termékre vonatkozik. Nem vonatkozik az elállási jog, az átvétel után megsérült termékekre. Elállásra vonatkozó igényét elsődlegesen írásban jelezheti az Üzemeltetői/Eladói adatoknál megadott e-mail címen, elállási/felmondási nyilatkozatminta, az alábbi linken tölthető le. Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor elsődlegesen a fizetés módjával megegyező módon fizetjük vissza. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket, az áru megérkezését követő 5 munkanapon (de legkésőbb az elállást követő 14 napon) belül elsődlegesen a fizetés módjával megegyező módon fizetjük vissza. Elállás esetén a Vevő köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszajuttatni a terméket. A termékek visszajuttatási és szállítási költségeit a Vevőnek kell viselnie.
Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja. Amennyiben megrendelését a termék kiszállítása előtt, vagy azt követően 14 napon belül lemondja, és a borok árát banki átutalással előre utalta, akkor a vételárat a Vevő bankszámlájára utaljuk vissza. Amennyiben a Vevő a termék kézhezvételének napjáig nem kapta meg a megrendelés visszaigazolását, annak kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított 30 napig gyakorolhatja elállási jogát.
Szolgáltatás nyújtása esetén, ha a Vevő a teljesítés megkezdését követően gyakorolja felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles Eladónak megtéríteni a teljesítés során felmerült észszerű költségeit.
Többletköltségek
Ha a Vevő kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk.
Az Eladó követelheti a termék jellegének, tulajdonságainakés működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból (túlhasználat) eredő értékcsökkenés megtérítését.
Panaszkezelés
A webáruház működésével, megrendelési, foglalási, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk! Az Eladó elsődleges elektronikus és telefonos elérhetőségei az Üzemeltetői/Eladói adatoknál találhatóak meg. A Vevő panaszával elsődlegesen ezen elektronikus elérhetőségeken keresztül élhet.
A Vevő szóban és írásban is közölheti az Eladóval a panaszát, amely az Eladó tevékenységére vonatkozhat. A szóbeli panaszt az Eladó köteles megvizsgálni, és szükség szerint azonnal orvosolni. Ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen vagy elektronikusan átadni a Vevőnek. Telefonon, írásban vagy egyéb elektronikus szolgáltatás felhasználásával közölt panasz esetén az Eladó a Vevőnek legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a panaszkivizsgálás jegyzőkönyvét, melyet egyedi azonosító számmal lát el. A panaszt elutasító álláspontját az Eladó indokolni köteles.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
– a Vevő neve, lakcíme,
– a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
– a Vevő panaszának részletes leírása, a Vevő által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
– az Eladó nyilatkozata a Vevő panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
– a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a Vevő aláírása,
– a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje
Az Eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén az Eladó köteles a Vevőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a Vevő lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy az Eladó a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást. Amennyiben az Eladó és a Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vevő számára:
Fogyasztóvédelmi eljárás
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál lehetséges. Amennyiben a Vevő fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a Vevő lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatal.hu/
Bírósági eljárás
A Vevő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
Békéltető testületi eljárás
Tájékoztatjuk, hogy Vevőként velünk Eladókkal szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben a Fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a Vevő az érintett Eladóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a Vevő erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a Vevő kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.
A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:
https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
Vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület
Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu
Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság által létrehozott honlapon, a Vevők beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Ha Vevőként panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://ec.europa.eu/odr
MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS ÉS GARANCIA
Minőségbiztosítás
Pincészetünk minden esetben a folyamatos és magas minőség biztosítására törekszik. Termékeink készítése során nagy hangsúlyt fektetünk a minőségellenőrzésre, szigorúan betartjuk az élelmiszeripari és gyártástechnológiai szabályokat. Ha termékeinkkel kapcsolatban minőségi kifogása támad, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken.
Kérjük vegye figyelembe, hogy a csomag és a termék sérülése sokszor rajtunk kívül álló okokból következik be. Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.
Nem áll módunkban cserét érvényesíteni a következő esetekben:
* ha a palackban borkő, színkiválásból adódó lerakódás látható.
* ha a boron színhiba látható, de a borospalack nyitott állapotban van.
* ha a termék sértetlen átvételét igazoló dokumentum aláírása után a vásárló külsérelmi hibára hivatkozik.
Az esetek, ahol a bor dugós, tehát az ún. “dugóíz” érezhető egyedi elbírálás alá esnek, így ha ezzel a problémával szembesül kérjük ezzel kapcsolatban vegyék fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeink valamelyikén. Minőségi kifogás esetén kérjük őrizze meg a palackot és/ vagy terméket, hogy a minőségi kifogást érdemben ki tudjuk vizsgálni.
Abban az esetben, ha a Vevő a bort, Terméket kibontotta, majd minőségi kifogásra hivatkozva visszaküldte, de nem sikerült tisztázni a reklamáció okát, úgy nem vagyunk kötelesek a terméket visszavásárolni és/vagy cserélni. Ilyen esetben a Terméket a Vevő, a saját költségére visszajuttatjuk.
Kellékszavatosság
Az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv, valamint fogyasztói szerződés esetén a 373/2021 (VI.30.) Korm. rendelet szabályai szerint.
Fogyasztó kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Fogyasztó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Fogyasztónak nem minősülő vásárlók esetében a kellékszavatossági jog érvényesítési határideje 1 év, amely a teljesítés (átadás) napján indul. Fogyasztó és Vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére irányuló – szerződés esetén a Fogyasztó kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát az Eladó költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.
Fogyasztó az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét, a teljesítéstől számított hat hónapon (áru adásvétele esetén egy éven) belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap (áru adásvétele esetén egy év) eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
SZERZŐI JOGOK
A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A jogtulajdonos: GG-85 Kft.
A szendepince.hu domain név, valamint a “Szende Pince” névjegy jogi védelmet élvez, védjegyoltalomban részesül, felhasználása – a hivatkozás kivételével – kizárólag a GG-85 Kft. előzetes és kifejezett írásos hozzájárulásával lehetséges.
A www.szendepince.hu weboldalon található fenti tartalmak, valamint a fent megjelölt védjegyek jogosulatlan felhasználása büntető- és polgári jogi következményeket von maga után. A GG-85 Kft. jogosulatlan felhasználás esetén jogszerűen követelheti a jogsértés abbahagyását, az azzal okozott kárainak megtérítését, valamint a felhasználás által elért gazdagodás visszatérítését; továbbá – a Btk. 384-385. §§-ai, valamint a 388. §-a szerinti bűncselekmények bármelyikének megvalósulása esetében – büntető feljelentéssel élhet.
VONATKOZÓ JOGSZABÁLYOK
A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
- évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
- évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
- évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
- évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
- évi CXX. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)
A fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet
ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
Üzemeltetői adatok
Cégnév: GG-85 Szőlészeti, Borászati, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 7773 Villány, Baross G. utca 85-87.
Adószám: 13312765-2-02
Cégjegyzék szám: Cg.02-09-069537
Nyilvántartó Cégbíróság: Baranya Megyei Cégbíróság,
Nyilvántartásba vevő hatóság: Villányi Közös Önkormányzati Hivatal,
Szerződés nyelve: Magyar,
Kapcsolattartó: Szende Gábor
Elektronikus elérhetőség: info@szendepince.hu
Telefonos elérhetőség: +3620/272-0188
TÁRHELYSZOLGÁLTATÓI ADATOK
Szolgáltató / Kibocsátó Előfizető / Vevő
Név: C-Host Kft.
Cím: 1115 Budapest, Halmi utca 29.
Adószám: 23358005-2-43
Telefon: +36-1-445-2040
Fax: +36-1-445-2038
Email info@nethely.hu
Weboldal: www.nethely.hu
ADATVÉDELEM
Adatvédelmi nyilatkozat
1. A Szabályzat célja
A jelen Szabályzat célja, hogy rögzítse a GG-85 Kft. webáruházában (www.szendepince.hu, továbbiakban mint “weboldal”) történő vásárlás, valamint a weboldalán történő regisztráció során megadott adatok felhasználásának és tárolásának (adatkezelés) szabályait az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek, valamint a személyes adatok védelméről és kezeléséről szóló Európai Uniós adatvédelmi rendeletnek (‘GDPR’) megfelelően.
2. Fogalommeghatározások
- Érintett: bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy – közvetlenül, vagy közvetve – azonosítható természetes személy felhasználói;
- Személyes adat: az érintettel kapcsolatba hozható adat – különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret –, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés;
- Adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adatokon végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adatok további felhasználásának megakadályozása;
- Adatkezelő: GG-85. Kft. (székhelye: 7773 Villány, Baross G. utca 85-87.);
- Adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve, hogy a technikai feladatot az adatokon végzik;
- Adattovábbítás: az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele;
- Nyilvánosságra hozatal: az adat bárki számára történő hozzáférhetővé tétele;
- Hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adatok teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő kezeléséhez;
- Adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az adatkezelővel kötött szerződése alapján, beleértve a jogszabály rendelkezése alapján történő szerződéskötést is, adatok feldolgozását végzi;
- Adattörlés: az adatok felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállításuk nem lehetséges.
3. A kezelt személyes adatok köre
3.1. A felhasználó döntése alapján megadható adat: e-mail cím, telefonszám, név, lakóhely/tartózkodási hely, születési hely és idő.
3.2. A rendszer működtetése során technikailag rögzítésre kerülő adatok: a felhasználó bejelentkező számítógépének azon adatai, melyek a szolgáltatás igénybevétele során generálódnak és melyeket az adatkezelő rendszere a technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít. Az automatikusan rögzítésre kerülő adatokat a rendszer a felhasználó külön nyilatkozata vagy cselekménye nélkül a belépéskor, illetve kilépéskor automatikusan naplózza. Ezen adatok egyéb személyes felhasználói adatokkal – törvény által kötelezővé tett esetek kivételével – össze nem kapcsolhatók. Az adatokhoz kizárólag az adatkezelő fér hozzá.
4. Az adatkezelés jogalapja, célja és módja
4.1. Az adatkezelés jogalapja az érintett hozzájárulása. Az adatkezelésre azért kerül sor, mert a weboldalon található tartalmak felhasználói önkéntesen, a megfelelő tájékoztatás alapján kifejezetten hozzájárulnak. Az adatkezelés jogalapja a „2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról” 5.§ (1) a) pontja.
4.2. Az adatkezelés célja a weboldal URL-je alatt elérhető szolgáltatások nyújtásának biztosítása. Ezen szolgáltatások igénybevételéhez szükséges megadandó személyes adatok köre a vonatkozó szolgáltatások leírásánál található.
4.3. Az automatikusan rögzítésre kerülő adatok célja statisztikakészítés, az informatikai rendszer technikai fejlesztése, a felhasználók jogainak védelme.
4.4. Az adatkezelő a megadott személyes adatokat az e pontokban írt céloktól eltérő célokra nem használhatja fel. Személyes adatok harmadik személynek vagy hatóságok számára történő kiadása hacsak törvény ettől eltérően nem rendelkezik kötelező erővel a felhasználó előzetes, kifejezett hozzájárulása esetén lehetséges kizárólag.
4.5. Adatkezelő a neki megadott személyes adatokat nem ellenőrzi. A megadott adatok valóságnak való megfelelőségéért kizárólag az azt megadó személy felel. Bármely felhasználó e-mail címének megadásakor egyben felelősséget vállal azért, hogy a megadott e-mail címről kizárólag ő vesz igénybe szolgáltatást. E felelősség-vállalásra tekintettel egy megadott e-mail címen történt belépésekkel összefüggő mindennemű felelősség kizárólag azt a felhasználót terheli, aki az e-mail címet regisztrálta.
5. Az adatkezelés elvei
Adatokat csak tisztességesen és törvényesen szabad megszerezni és feldolgozni. Adatokat csak meghatározott és törvényes célra szabad tárolni, és attól eltérő módon nem szabad felhasználni. Az adatoknak tárolásuk céljával arányban kell állniuk, és meg kell felelniük e célnak, azon nem terjeszkedhetnek túl. Az adatok tárolási módjának olyannak kell lennie, amely az adatalany azonosítását csak a tárolás céljához szükséges ideig teszi lehetővé. Meg kell tenni a megfelelő biztonsági intézkedéseket az automatizált adatállományokban tárolt személyes adatok védelme érdekében a véletlen vagy jogtalan megsemmisítés, vagy véletlen elvesztés, valamint a jogtalan hozzáférés, megváltoztatás vagy terjesztés megakadályozására.
6. A weboldal által alkalmazott adatvédelmi irányelvek
6.1. GG-85 Kft. szolgáltatásainak igénybevételéhez elengedhetetlenül szükséges személyes adatokat a weboldal az érintettek hozzájárulása alapján, és kizárólag célhoz kötötten használja fel.
6.2 A weboldal, mint adatkezelő vállalja, hogy a birtokába jutott adatokat az adatvédelmi törvénynek és jelen Szabályzatban rögzített adatvédelmi elveknek megfelelően kezeli, és azokat harmadik félnek át nem adja. Kivételt képez ez alól az adatok statisztikailag összesített formában történő felhasználása, mely az érintett felhasználó nevét, illetve beazonosítására alkalmas egyéb adatot semmilyen formában nem tartalmazhat.
6.3. A weboldal bizonyos esetekben – hivatalos bírósági, rendőrségi megkeresés, jogi eljárás szerzői-, vagyoni- illetve egyéb jogsértés vagy ezek alapos gyanúja miatt a weboldal érdekeinek sérelme, szolgáltatásai nyújtásának veszélyeztetése, stb. – esetén harmadik személyek számára hozzáférhetővé teszi az érintett felhasználó elérhető adatait.
6.4. A GG-85 Kft. rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet, melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.
6.5. A weboldal kötelezettséget vállal arra, hogy felhasználóinak bármely adatának felvétele, rögzítése, kezelése előtt világos, figyelemfelkeltő és egyértelmű közlést tesz közzé, amelyben tájékoztatja őket az adatfelvétel módjáról, céljáról és elveiről. Mindezeken túlmenően, minden olyan esetben, amikor az adatfelvételt, kezelést, rögzítést nem jogszabály teszi kötelezővé, a weboldal felhívja a felhasználó figyelmét az adatszolgáltatás önkéntességére. Kötelező adatszolgáltatás esetén meg kell jelölni az adatkezelést elrendelő jogszabályt is. Az érintettet tájékoztatni kell az adatkezelés céljáról és arról, hogy az adatokat kik fogják kezelni, illetve feldolgozni. Az adatkezelésről való tájékoztatás megtörténik azzal is, hogy jogszabály rendelkezik a már létező adatkezelésből továbbítással vagy összekapcsolással az adat felvételéről.
6.6. Minden olyan esetben, ha a szolgáltatott adatokat a weboldal az eredeti adatfelvétel céljától eltérő célra kívánja felhasználni, erről a felhasználót tájékoztatja, és ehhez előzetes, kifejezett hozzájárulását megszerzi, illetőleg lehetőséget biztosít számára, hogy a felhasználást megtiltsa.
6.7. GG-85 Kft., mint adatkezelő az adatok felvétele, rögzítése és kezelése során a jogszabályok által rögzített korlátozásokat minden esetben betartja, tevékenységéről az érintettet annak igénye szerint, elektronikus levelezés útján tájékoztatja. A weboldal kötelezi magát, hogy semmilyen szankciót nem érvényesít az olyan felhasználóval szemben, aki a nem kötelező adatszolgáltatást megtagadja.
6.8. GG-85 Kft. kötelezi magát, hogy gondoskodik az adatok biztonságáról, megteszi továbbá azokat a technikai és szervezési intézkedéseket és kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek biztosítják, hogy a felvett, tárolt, illetve kezelt adatok védettek legyenek, illetőleg megakadályozza azok megsemmisülését, jogosulatlan felhasználását és jogosulatlan megváltoztatását. Kötelezi magát arra is, hogy minden olyan harmadik felet, akiknek az adatokat esetlegesen továbbítja vagy átadja, ugyancsak felhívja ez irányú kötelezettségeinek teljesítésére.
7. Az adatkezelés időtartama
7.1. A felhasználó által megadott személyes adatok kezelése mindaddig fennmarad, amíg a felhasználó a szolgáltatásról – az adott felhasználói névvel – ki nem iratkozik. A törlés időpontja a felhasználó kiiratkozásának (törlési igényének) beérkezésétől számított 10 munkanap. Jogellenes, megtévesztő személyes adat használata esetén vagy a felhasználó által elkövetett bűncselekmény, illetve rendszer elleni támadás esetén az Adatkezelő jogosult a felhasználó regisztrációjának megszűnésével egyidejűleg adatait haladéktalanul törölni, ugyanakkor bűncselekmény gyanúja vagy polgári jogi felelősség gyanúja esetén jogosult az adatokat a lefolytatandó eljárás időtartamára őrizni is.
7.2. A felhasználó által megadott személyes adatok – abban az esetben is, ha a felhasználó a szolgáltatásról nem iratkozik le – addig kezelhetőek a weboldal, mint adatkezelő részéről, amíg a felhasználó kifejezetten írásban nem kéri azok kezelésének megszüntetését. A felhasználó adatkezelés megszüntetésére irányuló, a szolgáltatásról való leiratkozás nélküli kérése a szolgáltatás igénybevételéhez fűződő jogát nem érinti, azonban előfordulhat, hogy személyes adatok hiányában egyes szolgáltatásokat nem tud majd igénybe venni. Az adatok törlésére, az erre irányuló kérés beérkezésétől számított 10 munkanapon belül kerül sor.
7.3. A rendszer működése során automatikusan, technikailag rögzítésre kerülő adatok a generálódásuktól számítva a rendszer működésének biztosítása szempontjából indokolt időtartamig kerülnek tárolásra a rendszerben. A weboldal biztosítja, hogy ezen automatikusan rögzített adatok egyéb személyes felhasználói adatokkal – a törvény által kötelezővé tett esetek kivételével – össze nem kapcsolhatók. Ha a felhasználó személyes adatainak kezeléséhez adott hozzájárulását megszüntette, vagy a szolgáltatásról leiratkozott, úgy ezt követően a technikai adatokról az ő személye nem lesz beazonosítható.
8. Rendelkezés személyes adatokkal
8.1. Személyes adatokban bekövetkezett változás, illetve a személyes adatok törlése iránti igény a szolgáltatás belső levelező rendszerén küldött levélben kifejezett, írásos nyilatkozattal közölhető. A hírlevelek küldése az oldalon található felhasználói felület beállításainak módosításával mondható le.
8.2. Egyes személyes adatok módosítása emellett történhet a személyes profilt tartalmazó oldalon történő módosítással is.
8.3. Személyes adat törlésére vagy módosítására irányuló igény teljesítését követően a korábbi (törölt) adatok már nem állíthatók helyre.
9. Adatfeldolgozás
GG-85 Kft. külön külső adatfeldolgozót nem vesz igénybe. Az általa kezelt személyes adatokat maga dolgozza fel.
10. Adattovábbítás lehetősége
10.1. A weboldal, mint adatkezelő jogosult és köteles minden olyan rendelkezésére álló és általa szabályszerűen tárolt személyes adatot az illetékes hatóságoknak továbbítani, amely adat továbbítására őt jogszabály vagy jogerős hatósági kötelezés kötelezi. Ilyen adattovábbítása, valamint az ebből származó következmények miatt adatkezelő nem tehető felelőssé.
10.2. Amennyiben a szendepince.hu oldalon található tartalomszolgáltatás üzemeltetését vagy hasznosítását a weboldal részben vagy egészben harmadik személy számára átadja, úgy az általa kezelt adatokat, ezen harmadik személy számára külön hozzájárulás kérése nélkül hiánytalanul átadhatja további kezelésre. Ezen adattovábbítás kizárólag a már regisztrált felhasználók regisztrációjának folyamatos voltát szolgálhatja, azonban a jelen adatkezelési szabályzat mindenkor hatályos szövegében megjelölt adatkezelési és adatbiztonsági szabályoknál hátrányosabb helyzetbe a felhasználót nem hozhatja.
11. Az adatkezelési szabályzat módosítása
GG-85 Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a jelen Adatkezelési Szabályzatot egyoldalú döntésével bármikor módosítsa. Az Adatkezelési Szabályzat módosítását követően valamennyi felhasználót megfelelő módon (hírlevélben, belépéskor felugró ablakban) tájékoztatni kell. A szolgáltatás további felhasználásával a felhasználók a megváltozott adatkezelési szabályokat tudomásul veszik, ezen túlmenő beleegyezésük kikérésére nincs szükség.
12. A felhasználók jogai az adatkezelő által kezelt személyes adataikkal kapcsolatosan
12.1. Személyes adataik kezeléséről a felhasználók a weboldal-tól, mint adatkezelőtől bármikor írásban, az adatkezelő címére küldött ajánlott vagy tértivevényes-ajánlott levélben, illetve a weboldal kapcsolat oldalán található email címre küldött e-mailben tájékoztatást kérhetnek. E-mailben küldött tájékoztatáskérést az adatkezelő csak akkor tekint hitelesnek, ha azt a felhasználó regisztrált e-mail címéről küldik. A tájékoztatáskérés kiterjedhet a felhasználónak az adatkezelő által kezelt adataira, az adatkezelés céljára, jogalapjára, időtartamára, az esetleges adatfeldolgozók nevére és címére, az adatkezeléssel összefüggő tevékenységekre, valamint arra, kik és milyen célból kapták vagy kapják meg a felhasználó adatait.
12.2. Az adatkezeléssel kapcsolatos kérdésre adatkezelő a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül köteles válaszolni. E-mail esetében a kézhezvétel időpontjának az elküldést követő első munkanapot kell tekinteni.
13. Jogérvényesítési lehetőségek
A felhasználó jogainak érvényesítési lehetőségeit részletesen az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv., valamint az 1959. évi IV. tv. (Ptk.) alapján bíróság előtt gyakorolhatja, továbbá bármilyen személyes adattal kapcsolatos kérdésben kérheti az alapvető jogok biztosának (1051. Budapest, Nádor u. 22., postacím: 1387. Bp. Pf.: 40.), illetve a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c, 1530 Budapest, Pf.: 5.) segítségét is. Bármilyen, adatkezeléssel kapcsolatos kérdéssel, észrevétellel ezen túlmenően kereshetők az adatkezelő munkatársai is a weboldal kapcsolat oldalán található e-mail címen.
A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webshopot kiszolgáló szerver számítógép küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a GG-85 Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.